Хятад брэндийн автомашин, гар утас, үйлдлийн камер зэрэг нь гадаад дахь хэрэглэгчдийн өдөр тутмын амьдралд нэвтрэн маш их өргөн ашиглагдаж байна.
Хятадын Гаалийн ерөнхий газрын орлогч дарга Ван Линжүнь 01-р сарын 13-нд Хятадын 2024 оны импорт, экспортын нөхцөл байдлын талаар 2024 онд Хятадын бие даасан брэндүүд гадаадад үй олон шүтэн бишрэгчдийн таашаалд нийцэж, Хятадын экспортод эзлэх хувь нь өмнөх оны мөн үеэс 0.8 пунктээр нэмэгдэж, 21.8 хувийг эзлэх болж, Хятадын үйлдвэрлэсэн брэндүүд дэлхийн бүх газар нутагт Хятадын брэндийг алдаршуулж байна гэж танилцууллаа.
Хятадын үйлдлийн камерууд хилийн чанад дахь нийтийн сүлжээнд "ноёрхож" байна
АНУ-ын Лас Вегас хотноо 01-р сарын 07-ноос 01-р сарын 10-ны хооронд Олон улсын хэрэглээний электроникийн үзэсгэлэн (CES) боллоо. Дэлхийн үйлдлийн камерын тэргүүлэгч брэнд болох Хятадын Insta360 (цаашид "Shadowstone" гэв) брэнд нь энэ жилийн CES үзэсгэлэнд хэрэглээний түвшнээс мэргэжлийн түвшинд хүртэл өргөн хүрээтэй бүтээгдэхүүнээ танилцуулсан юм.
- Энэ жил үзэсгэлэнд 4000 гаруй аж ахуйн нэгж оролцож байгаа бөгөөд Хятадын компаниуд гуравны нэгийг эзэлж байна. Ерөнхийдөө борлуулалт эрчимтэй хөгжиж байгаа бөгөөд бид өдөр бүр CES-ийн борлуулалтын дээд амжилтыг тогтоож байна. Үзэсгэлэнгийн туршид манай лангуу 10,000 гаруй зочдыг хүлээн авсан гэж Shadowstone компанийн маркетинг хариуцсан орлогч ерөнхийлөгч Макс хэлэв.
Хятадын үйлдвэрлэсэн энэхүү ухаалаг зураглах камер брэнд \Smart imaging brand\ нь дэлхий даяар шүтэн бишрэгчидтэй болсон. 2024 оны арванхоёрдугаар сард АНУ-ын Колорадо муж улсын Аспен цанын баазад Shadowstone панорама камерыг \Shadow Stone Panorama Camera\ худалдаалж эхэлсэн бөгөөд лангуун дээр тавьсан даруйдаа зарагдаж дууссан. Эрэлт хэрэгцээ нь нийлүүлэлтээсээ хол давсан байна. 2024 оны долдугаар сард Парисын олимпийн нээлтийн ёслолын үеэр олон орны тамирчид Shadowstone X4 панорам камер барьж, нээлтийн ёслолын зураг авалтыг хийж байсан бөгөөд зарим зургууд нь олон нийтийн сүлжээг "ноёрхож" байсан юм.
Одоогийн байдлаар гадаад зах зээл нь Shadowstone-ийн орлогын 80 орчим хувийг бүрдүүлдэг. Shadowstone-ийн бүтээгдэхүүн нь 200 гаруй улс орон, бүс нутагт зарагдаж, дэлхий даяар сая сая хэрэглэгчидтэй болж байна. Frost & Sullivan Consulting компанийн хийсэн салбарын судалгааны тайланд дурдсанаар Shadowstone нь зургаан жил дараалан тэргүүн байр эзэлж, дэлхийн панорама камерын салбарт 67.2 хувийн зах зээлийг эзэлж байна.
Хилийн чанад дахь сайн гүйцэтгэл амжилт бүтээмж нь санамсаргүй хэрэг биш юм, Shadowstone компани байгуулагдсан даруйдаа гадаад зах зээлийг хөгжөөх зорилт тавьсан байдаг. Тухайн үед экстрим спорт, гадаа хичээллэх спорт нь гадаад дахь амьдрал, зугаа цэнгэлийн чухал хэсэг байсан бөгөөд спортын салбарынхны зураг авалтад асар их эрэлт хэрэгцээтэй байсан нь Shadowstone-ийн шинэ чиглэлийг нээж өгсөн юм. Shadowstone-ийн гаргасан анхны VR панорама камер болох Nano нь гар утсанд шууд холбогдох, нэг товшилтоор онлайнаар хуваалцах боломжтой бөгөөд энэ нь VR контент бүтээхэд ихээхэн тус дэмжлэг болсон байна. Зах зээлд гаргасан эхний сард түүний борлуулалт 20,000 нэгж болсон билээ.
Тухайн нутгийн маркетинг, борлуулалтын сувгийг нээх, борлуулалтын дараах үйлчилгээ үзүүлэх зэрэг нь Хятадын брэндүүд гадаадад алдартай болж буйн шалтгаан юм. Shadowstone компани нь онлайн болон офлайн борлуулалтын бүрэн системийг бий болгосон байдаг. Онлайн сувгууд нь Shadowstone-ийн албан ёсны худалдааны дэлгүүр болон Amazon, Lazada, Tmall, JD.com зэрэг Хятадын дотоод болон гадаадад алдартай цахим худалдааны платформуудыг агуулдаг. Оффлайнаар дэлхийн 60 гаруй улсыг хамарсан борлуулалтын сүлжээг бий болгож, гадаадад алдартай олон дилерүүдтэй хамтран ажилладаг.
Shadowstone-ийн Ази Номхон далайн зах зээлийн тэргүүн Пак Шинь-Вэй:
- Өнгөрсөн арван жилийн хугацаанд тус компанийн гадаадад өргөжин тэлж байсан байдлыг эргэн харахад Shadowstone-ийн хамгийн үнэ цэнтэй туршлага бол хилийн чанад дахь тэлэлтийн стратегиа өөрчлөх шаардлагатай байгаа явдал юм. Өмнө нь бид сурталчилгаагаар дамжуулан урсгал \flow\, орлого олж чаддаг байсан бол өнөө үед хэрэглэгчид зөвхөн бүтээгдэхүүн худалдаж аваад зогсохгүй, бас брендтэй харилцан ажиллах харилцаа байгуулах шаардлагатай. Бид гадаад дахь хэрэглэгчидтэй хамт хөгжиж, дэлхийн хэрэглэгчдэд брэндийн гайхалтай түүхийг ярьж, газарзүйн болон соёлын ялгааг даван туулж чадахуйц түүх хүүрнэх аргыг эрэлхийлэхийг найдаж байна гэж ярилаа.
Хятадын машинууд илүү олон улс оронд хурдтай тархан түгж байна
2024 оны сүүлчээр Тайландын олон улсын автомашины үзэсгэлэнгийн үеэр Канадын тэтгэвэртээ гарсан зураач SAIC-GM-Wuling (цаашид "Вулин" гэх) хүрэлцэн ирсэн зочдод Хятадын эрчим хүчний шинэ машинуудыг урамтайхан танилцуулав.
- Энэ буурал эрхэм бол үнэндээ манай үйлчлүүлэгч. Тэр сая автомашины үзэсгэлэн дээр цагаан өнгөтэй Wuling Bingo машины захиалга өгсөн. Тэр энэ брэндэд дуртай хайртай учраас сайн дураараа "худалдагч"-ын үүрэг гүйцэтгэсэн гэж Wuling-ийн ажилтан хэллээ.
Тайланд бол Зүүн Өмнөд Азийн чухал автомашин үйлдвэрлэгч юм. Тайландад Хятадын цахилгаан автомашинууд нь чанар сайтай, шинэлэг загвар, өрсөлдөхүйц боломжийн үнэ ханш зэргээс шалтгаалан Тайландын хэрэглэгчдийн таашаалд нийцэж байдаг. Тайландын Автомашины холбооны статистик мэдээгээр 2023 онд Тайландад бүртгэгдсэн цахилгаан автомашины нийт тоо 76 мянга орчим байсан нь нийт тээврийн хэрэгслийн бүртгэлийн 12 хувийг эзэлж, эхний дөрөвт Хятадын бүх брэнд багтаж, Хятадын брэндүүд эхний аравт 8 суудал эзэлжээ.
Сүүлийн жилүүдэд шинэ эрчим хүчний тээврийн хэрэгслийн экспорт үсрэнгүй хөгжилд хүрсэн. Хятадын Гаалийн ерөнхий газрын 01-р сарын 13-нд нийтэлсэн тоо баримтаас үзвэл 2024 онд 6 сая 410 мянган автомашин экспортолсон нь өнгөрсөн оны мөн үеийнхээс 23 хувиар өссөн байна. Үүний дотор цахилгаан автомашины экспортын хэмжээ анх удаа хоёр саяыг давлаа. Хятадын Автомашины худалдаа эрхлэгчдийн нийгэмлэгийн суудлын автомашины зах зээлийн мэдээллийн нэгдсэн салбарын тоо баримтаас үзвэл 2024 оны 01-р сараас 11-р сар хүртэл Хятадын автомашины иж бүрэн экспортын эхний тавд Орос, Мексик, Арабын Нэгдсэн Эмират, Бельги, Саудын Араб улсууд орсон байна.
У Лин брэндийн хилийн чанадад гарах хурд ч бас түргэсч байна. Энэтхэгт 2024 оны 09-р сараас хойш У Лин компани 15,000 гаруй EQ100R цахилгаан машин экспортолжээ. (Windsor)EQ100R загвар нь Энэтхэгт худалдаанд гарснаас хойш 24 цагийн дотор 15,175 захиалга авч, Энэтхэгт цахилгаан автомашины захиалгын дээд амжилтыг тогтоожээ. Индонезид У Лин компанийн холбогдох хариуцлагатай сурвалжлагчид:
- Индонезийн салбар компанийн орон нутгийн үйлдвэрлэлийн үр ашигтай систем, төв оффисын судалгаа шинжилгээний чадавхид тулгуурлан, ялгавартай өрсөлдөөний үр дүнд У Лин тухайн нутгийн шинэ эрчим хүчний автомашины зах зээлд эзлэх хувь нь 2024 онд 30 хувиас давжээ. 2024 оны 04-р сард Вулингийн нийт экспортын хэмжээ эхний нэг сая ширхэгт хүрсэн байна. 2024 онд жилийн экспортын хэмжээ 225,000 иж бүрэн машин болж, өмнөх оны мөн үеэс 6 хувиар нэмэгдэж, 41,424 иж бүрэн машин нь шинэ эрчим хүчний тээврийн хэрэгсэл байж, өмнөх оны мөн үеэс 72 хувиар нэмэгджээ.
У Лин брэндийн лого гадаадад илүү олон хэрэглэгчдэд танил болж байна. 2025 онд У Лин компанийнхан Төв болон Өмнөд Америк, Зүүн өмнөд Ази, Энэтхэгийн хойг, Ойрх Дорнод, Африкийн зах зээлийг өргөжүүлэхэд анхаарлаа төвлөрүүлж, Индонезийн зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах ажлыг хурдасгах болно.
Хятадын гар утасны брэндүүд гадаадын дээд зэрэглэлийн зах зээлд нэвтэрч байна
Honor \Руняо\ компани 01-р сарын 09-нд Индонезийн зах зээлд албан ёсоор нэвтэрч буйгаа зарлаж, орон нутгийн хамгийн том гар утасны төхөөрөмж, электрон барааны жижиглэн худалдаалагч Эражаятай \Erajaya\ стратегийн хамтын ажиллагаанд хүрсэн. Honor компанийн Өмнөд Номхон Далайн Ерөнхийлөгч Ли Жинь:
Энэ жил тэд 300, бүр 500 Erajaya дээд зэрэглэлийн дэлгүүрийг хамрахаар зорин ажиллаж байна.
Сүүлийн жилүүдэд Хятадын гар утас үйлдвэрлэгчид янз бүрийн арга хэрэгслээр Индонезийн зах зээлд аажмаар суурьшсан боловч ихэнх нь дунд болон доод түвшний зах зээлд түгж байна. Дотооддоо хямд үнэтэй ухаалаг гар утасны дундаж үнэ ердөө 168 ам.доллар байгаа нь Зүүн өмнөд Азийн дундаж борлуулалтын үнээс 60 хувиар доогуур байгаа юм.
Ийнхүү Honor компани нь дундаас дээд түвшний зах зээлд анхаарлаа хандуулсан байдаг. "Бидний стратеги голчлон дундаас дээд зэрэглэлийн зах зээлийн сегментийг 300 ам.доллараас дээш өргөжүүлэхэд чиглэгддэг. Гар утас, таблет, компьютер, аудио аль нь ч бай дундаас дээд зэрэглэлийн бүтээгдэхүүн юм. Доод зэрэглэлийн өрсөлдөөнд бид богино хугацааны борлуулалт хийхгүй, харин ирэх гурван жилд Индонезийн дунд болон дээд зэргийн зах зээлийн үнэ цэнээр эхний гуравт орохыг хичээнэ гэж найдаж байна." Индонезийн зах зээлд хөл тавихын тулд Honor компани нь орон нутгийн сувгийн дилерүүдтэй хамтран ажиллахаас гадна, Индонезид 10 гаруй брэндийн дэлгүүрүүдийн туршлагыг нээж байгаа юм.
Гадаадын зах зээл нь Honor-ийн өсөлтийн шинэ хөдөлгүүр болсон. Honor-ийн мэдээлснээр, 2024 оны 12-р сард түүний гадаад дахь борлуулалтын хэмжээ Хятадын зах зээлийг гүйцэж, тус бүр нь 50 хувийг эзлэн, Баруун Европын зах зээлд анх удаа Samsung-ыг гүйцэж, Малайзын зах зээлийн 20 гаруй хувийг эзэлжээ.
Хятадын бие даасан брэндийн гар утас яагаад гадаадын хэрэглэгчдэд танигддаг вэ? Honor-ын давуу тал нь технологийн дэвшил, AI-д суурилсан хэрэглэгчийн туршлагыг сайжруулж байгаа нь инноваци, чанарыг эрхэмлэдэг дээд зэрэглэлийн хэрэглэгчдийг татах зорилготой гэж Honor компанийн хариуцсан холбогдох албаны хүн сурвалжлагчид хэллээ. Энэ арга нь эдийн засгийн өсөлт, дундаж орлоготой бүлгийн тэлэлтэд нөлөөлсөн төдийгүй, Индонезийн хэрэглэгчдийн өөрчлөгдөж буй сонголттой нийцэж байна.
Индонезийн дотоодод үйлдвэрлэлээ нутагшуулахын хувьд Honor компани нь Индонезийн орон нутгийн үйлдвэрүүдтэй хамтран ажиллахдаа орон хутгийн үйлдвэрлэлийн шаардлагыг хангаад зогсохгүй хэрэглэгчдийг хамгийн чанартай бүтээгдэхүүнээр хангадаг .
Honor компани нь тухайн нутгийн үйлчилгээг гүнзгийрүүлэхэд ихээхэн анхаарч ач холбогдол өгдөг. Түүнчлэн Индонезийн тэргүүлэгч программ хөгжүүлэгчидтэй идэвхтэй харилцаж байгаа бөгөөд Индонезийн хэрэглэгчдийн дунд хамгийн алдартай программуудыг ухаалаг гар утсанд урьдчилан суулгахаар төлөвлөж байна.
Өнөөдөр Honor-ын борлуулалтын сүлжээ нь 100 гаруй улс орон, бүс нутгийг хамарсан бөгөөд цар хүрээгээ цаашид улам тэлэн өргөжүүлэхээр хичээн ажиллаж байна.
2024 оны Тайландын олон улсын автомашины үзэсгэлэнгийн үеэр дөнгөж саяхан захиалга өгсөн гадаадын нэгэн хэрэглэгч SAIC-GM-Wuling лангууны ажилтнуудтай хамт зургаа татууллаа
Гэрэл зургийг: ВУ ГУАН
Саяхан АНУ-д болсон Олон улсын хэрэглээний электроникийн үзэсгэлэнд (CES) дэлхийн өнцөг булан бүрээс технологи сонирхогчид Insta360-ийн бүтээгдэхүүний лангуугаар зочиллоо
Гэрэл зургийг: ВАН ИН
Сүүлийн жилүүдэд Хятадын гар утас үйлдвэрлэгчид янз бүрийн аргаар Индонезийн зах зээлд аажмаар нэвтэрч байна. Индонез дахь Honor's брэндийн туршлагын дэлгүүр
Гэрэл зургийг ЛИ РУЙ